Un proiect editorial marca Rentrop&Straton Informatii Specializate de top


Articole despre Codul Fiscal
​Profitul reinvestit: reglementari fiscale, tratament contabil si studii de cazCum se face corect creditarea unei societati – reguli fiscale si contabile [Q&A] Suspendare activitate firma: Raspunsuri [DE LA EXPERTI] la cele mai frecvente intrebariTaxe Contract De Munca cu 2, 4 sau 6 ore: Mod De Calcul Contributii, Aspecte Legale Formularul F7000 ANAF - Model si instructiuni de completare (Ordin 1996-2023)Formularul F3000 ANAF - Model si instructiuni de completare (Ordin nr. 1711-2022)TVA Prestari Servicii Intracomunitare: Obligatii Fiscale Si Reglementari Legislative Cod de TVA anulat: implicatii fiscale si contabile​Modificarea cotei de TVA: Ce Se Intampla Cu Contractele Semnate Anterior Datei De 1 august?Lista Bunurilor Cu Risc Fiscal Ridicat, Obligatii e-Transport, Intrebari FrecventeSalariul Minim European: Cat Este si Unde Se Situeaza RomaniaRegistru de Casa: Cine Este Obligat Sa-l CompletezeRegistru Unic de Control: Ce Este, Cum Il Obtii Si Ce Risti Daca Nu-l AiTaxa de Mediu: Cat Este, Mod Declarare Si Plata ​Dobanda remuneratorie si penalizatoare: Ce inseamna, Cum se calculeazaDeclaratia 700: Obligativitate, Termen de Depunere, CompletareImpozitul Pe Constructii Speciale: Cine Plateste, Cat Si Pana Cand​Factura de Avans: Cand Se Emite, Cota TVA Aplicabila Si Monografie Contabila​Cumul Pensie Cu Salariu: Obligatiile fiscale Ale Pensionarului SalariatDeclaratia 100: Obligatii, Termen De DepunereLista conventiilor de evitarea dublei impuneri incheiate de Romania cu alte state ​Impozitul Pe Dividendele Nerezidentilor: Reglementari CheieDeclaratie Beneficiar Real: Obligatii, Termen Depunere, Intrebari FrecventeDeclaratie Unica Rectificativa In 2025: Cand, Cum Si De Cate Ori Poate Fi Corectata D212Depunerea Declaratiei Unice: Principalele Modificari Incepand Cu 2025Control ANAF: Ce Verifica Inspectorii Fiscali Si Greseli De EvitatRepartizarea Dividendelor Din Anii Precedenti – Ce Trebuie Sa StiiCodul TVA Intracomunitar: Obtinere, Declaratii Fiscale Obligatorii Si Studii De Caz UtileCheltuieli Deductibile Limitat: Reguli Fiscale Esentiale pentru FirmeCash Flow: metoda directa vs metoda indirectaRedevente: Tipuri, Impozit si Monografie Contabila​Decontul Precompletat RO e-TVA: Ce este, Obligatii [VIDEO][VIDEO] Codul UIT e-Transport: Conditii, Reglementari CheieImpozitul Suplimentar Pe Cifra De Afaceri ICAS in 2025 [Mod de Calcul]​[Mod de calcul] Impozitul minim pe cifra de afaceri in 2025Detinerea indirecta: clarificari pentru microintreprinderi [VIDEO]Ce Declaratii Depune O MicrointreprindereCalcul Rezultat Fiscal: Exemple Si Reglementari Cheie[Q&A] Impozit Pe Dobanda: Cat Este Si Cum Se PlatesteImpozitare Bonuri Cadou Acordate Salariatilor: Reglementari Cheie si Intrebari FrecventeDubla Impunere: Reglementari cheie pentru evitarea dublei impozitariRentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!Esalonarea La Plata: Ce Inseamna, Legislatie, Studii De CazRefacturarea cheltuielilor: Reguli fiscale si contabile esentialeAccizele: ce sunt si cum se aplicaAutofactura: ce este, cand se foloseste, studii de caz utileCand se plateste impozitul pe venit in RomaniaCine NU plateste impozitul pe venit in Romania​Declaratia 406: Noile Obligatii SAF-T de la 1 ianuarie 2025Esalonare datorii ANAF: procedura, conditii de aplicare, [MODEL] cerereImpozitul Pe Castigurile La Loto: Ce Trebuie Sa StiiObligatii fiscale restante: ce trebuie sa stii daca ai datorii la ANAFRegistrul de Evidenta Fiscala - Model si ExplicatiiCe taxe plateste un pensionar angajat ​Factura Fara Semnatura Si Stampila: Ce Spune Legislatia?Emiterea Facturii Fiscale: Termene, Reguli si ExceptiiActive Circulante: Ce sunt, Clasificare, Studii de CazActive Imobilizate: Ce sunt, Clasificare, Studii de cazObligativitatea emiterii facturii fiscale: ce prevede Codul Fiscal[Model] Factura proforma si reglementari cheieCASS dividende 2025: baza de calcul, studii de cazFactura proforma: ce este, cand se foloseste, intrebari frecventeRezidenta Fiscala In Romania Si Strainatate: Ce Presupune Si Cum O ObtiiCertificatul de rezidenta fiscala in Romania: ce este si cum se obtine?Venituri asimilate salariilor: ce trebuie sa stie angajatorii si angajatiiVenituri din investitii in 2025: impozit, contributii sociale datorate si declaratii fiscaleProduse accizabile: cadrul legal, nivelul accizelor in 2025Facilitati fiscale in constructii in 2025: conditii de acordareImpozit Pe Veniturile Nerezidentilor: Reglementari LegislativeImpozit pensii 2025: cat este, cum se calculeaza si cine il plateste?Certificat de atestare fiscala: ce este, de ce ai nevoie de el si cum se obtineRedirectionare impozit pe profit: prevederi legale si mod de calculCum se calculeaza deducerea personala in 2025: conditii si exempleRedirectionare impozit pe venit 2025: cine, cat si cum se procedeazaInfiintare firma 2025: pasi si acte necesare, monografii contabileCatalogul Mijloacelor Fixe 2025: incadrare active, studii de cazImpozit pe cladiri persoane juridice 2025: mod de calcul, declarare, studii de cazCe taxe plateste o intreprindere individuala in 2025?Impozit pe chirie in 2025: mod de calcul, obligatii fiscale persoane fizice si juridiceAchizitii intracomunitare: regim fiscal, cod de TVA intracomunitar si declararea in e-Transport Radiere firma: procedura, acte necesare, obligatii legaleGhid e-Transport: cine declara, ce obligatii au utilizatorii si intrebari frecvente​E-Factura: Ghid cuprinzator privind utilizarea sistemului national de factura electronicaInactivitate fiscala: ce este, cand apare, consecinte si studii de cazTaxa pentru obtinerea autorizatiei de construire 2025: cat este, cand si unde se platesteTVA nedeductibil: ce inseamna, care este cadrul legal, studii de caz TVA deductibil: ce inseamna, in ce conditii se aplica, spete utileAmortizare accelerata: ce este, cand se foloseste si cum se calculeazaAmortizarea fiscala 2025: ce este, cum se aplica, intrebari frecventeImpozitarea salariului in 2025: ce contributii sociale obligatorii datoreziVenituri impozabile 2025: care sunt acestea, cat este cota de impozitare si studii de cazImpozitul pe dividende in 2025: cat este, cum se calculeaza si cine il platesteAjustare TVA: ce este, care este procedura si studii de cazNorma de venit 2025: ce PFA-uri se incadreaza si ce reguli de impozitare se aplicaExigibilitate TVA: ce inseamna, cum se stabileste, intrebari frecvente si studii de cazImpozitul pe venitul din transferul proprietatilor imobiliare: tot ce trebuie stii Plafon TVA: Ghid pentru firme platitoare de TVAImpozitarea tichetelor de masa 2025: cota de impozitare, model calcul salariuImpozitare jocuri de noroc: Ghid complet privind veniturile din pariuri sportive, loto si alte jocuriRecuperarea pierderii fiscale: cum functioneaza si cum se calculeaza, cu exemple practiceVenituri neimpozabile: prevederile Codului Fiscal, exempleCheltuieli de Protocol in Afaceri: Importanta, Reglementari si Practici EficienteObligativitate e-Factura: cine foloseste, cum se emite, intrebari si raspunsuriCotele de TVA in 2025: ce bunuri si servicii au cote reduseTaxarea inversa TVA: Ce Este, Cand Se Aplica, Studii De CazCheltuielile nedeductibile: ce sunt, regim fiscal, exempleDosarul fiscal: ce contine si cum obtii accesul la informatiile din dosarFactura fiscala: ce este, ce trebuie sa contina si model completat​Codul fiscal scutiri taxe si impozite locale: tot ce trebuie sa stiiCod de identificare fiscala: ce este CIF si de ce este necesarCertificat de inregistrare fiscala: ce este, cum il obtii si ce faci daca l-ai pierdutTVA la incasare: ce inseamna, conditii de eligibilitate, studii de cazVenituri din activitati independente: obligatii fiscale 2025 si studii de cazCheltuielile Deductibile: Reglementari Fiscale Si Sfaturi De La Specialisti Impozit la vanzarea imobilului: Ghid practic pentru decizii informateImpozit pe venit: TOT ce trebuie sa stiiImpozitul pe profit: mod de calcul, reglementari cheie si studii de caz Deducerea personala in 2025: tot ce trebuie sa stiiMicrointreprindere: Definitie, Conditii de Incadrare Si Calcul Impozit pe Venit

Publicat pe: 14 martie 2024

ORDONANTA DE URGENTA nr. 5 din 31 ianuarie 2024 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 67/2023 privind instituirea unei masuri cu caracter temporar de combatere a cresterii excesive a preturilor la unele produse agricole


NoulCodFiscal.ro

Avand in vedere ca incepand cu luna februarie 2022 conflictul armat de la granita Romaniei a avut un impact deosebit de grav asupra sectorului agroalimentar al tarii, determinand perturbari ale lanturilor de aprovizionare si contribuind semnificativ la cresterile majore ale preturilor la energia electrica, gaze naturale, combustibil si transport, rezultand dezechilibre majore la nivelul indicatorilor macroeconomici,


tinand cont ca aceste dezechilibre au avut un impact negativ asupra agriculturii si industriei alimentare, care au fost puternic afectate, rezultand un potential pericol de crestere a preturilor la produsele agricole si alimentare si, implicit, o scadere a puterii de cumparare a consumatorilor finali, cu afectarea sigurantei si securitatii alimentare a populatiei,
intrucat limitarea, pentru o perioada de 90 de zile, a adaosurilor comerciale practicate in procesarea, distributia si comercializarea unor produse alimentare esentiale a determinat scaderea preturilor pentru aceste categorii de produse si, implicit, a crescut puterea de cumparare a populatiei, avand in vedere faptul ca, in perioada de aplicare a masurii cu caracter temporar prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 67/2023 privind instituirea unei masuri cu caracter temporar de combatere a cresterii excesive a preturilor la unele produse agricole si alimentare, aprobata prin Legea nr. 10/2024, indicii preturilor de consum au scazut,
in considerarea faptului ca, in perioada de iarna, cheltuielile cu utilitatile cresc, ceea ce poate determina o scadere a puterii de cumparare a populatiei,
intrucat nevoia populatiei de a achizitiona produse agricole si alimentare la preturi scazute se mentine in ceea ce priveste produsele incluse in anexa la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 67/2023, aprobata prin Legea nr. 10/2024, fiind necesar sa se includa in anexa si alte produse, cum ar fi: untul si magiunul,
in considerarea faptului ca pentru asigurarea hranei pentru populatie, pentru mentinerea si cresterea numarului de locuri de munca, dar si pentru asigurarea securitatii alimentare este necesara reglementarea fara intarziere a acestor aspecte,
avand in vedere ca nepromovarea in regim de urgenta a prezentului act normativ, care vizeaza instituirea pentru o noua perioada de 60 de zile a masurii cu caracter temporar de combatere a cresterii excesive a preturilor la unele produse agricole si alimentare prin limitarea adaosurilor comerciale practicate in procesarea, distributia si comercializarea unor produse agricole si alimentare esentiale, poate avea un impact negativ asupra puterii de cumparare a populatiei,
tinand cont ca, in lipsa acestor masuri legislative, exista riscul unei cresteri abrupte a preturilor la alimente, ceea ce determina necesitatea luarii unor masuri urgente cu caracter temporar in vederea limitarii acestor efecte,
luand in considerare faptul ca preturile ridicate ale alimentelor vor afecta capacitatea persoanelor de a cumpara astfel de produse si vor creste presiunea asupra gospodariilor cu venituri mici, situatie in care Guvernul este constrans sa reactioneze prompt pentru apararea interesului public constand in asigurarea accesului populatiei cu venituri mici la alimente de baza si, implicit, pentru protejarea consumatorului final,
avand in vedere faptul ca prin completarea prezentului proiect cu prevederile prevazute la art. II se creeaza premisele stabilirii tuturor masurilor necesare pentru implementarea Programului incluziune si demnitate sociala 2021-2027 - program finantat din Fondul european de dezvoltare regionala si Fondul social european Plus in cadrul obiectivului „Investitii pentru ocuparea fortei de munca si crestere economica“ din Romania, aprobat de Comisia Europeana prin Decizia de punere in aplicare a Comisiei din 14 decembrie 2022 de aprobare a programului „Incluziune si demnitate sociala“ pentru sprijin din partea Fondului european de dezvoltare regionala si Fondului social european Plus in cadrul obiectivului „Investitii pentru ocuparea fortei de munca si crestere economica“ din Romania CCI
2021RO05FFPR001, denumit in continuare PoIDS 2021-2027, si de la bugetul de stat,
tinand cont de faptul ca Programul incluziune si demnitate sociala 2021-2027 prevede un ansamblu de masuri integrate prin care sprijina aplicarea strategiilor nationale si locale pentru a contribui in mod direct la sustinerea procesului de reducere a fenomenului saraciei si la sustinerea grupurilor vulnerabile in vederea depasirii situatiei de excludere sociala, in linie cu principiile Pilonului european privind drepturile sociale, contribuind astfel la atingerea tintelor pe care Romania si le-a asumat si care vor fi monitorizate in cadrul Semestrului european,
intrucat solutiile preconizate prin prezentul act normativ se impun in vederea acordarii imediate a masurilor de sprijin in scopul sustinerii procesului de reducere a fenomenului saraciei si al sustinerii grupurilor vulnerabile in vederea depasirii situatiei de excludere sociala,
luand in considerare faptul ca provocarile inerente evolutiei societatii au generat adesea dezechilibre socioeconomice, derivate din modificarile structurale intervenite in functionarea economiei sau in evolutia sociodemografica, aspect care impune gestionarea la nivel national a saraciei si excluziunii sociale agravate si provocate de acestea,
tinand cont de faptul ca aceste distorsiuni conduc la cresterea populatiei expuse riscului de saracie, care in Romania ramane una dintre principalele cauze de generare si adancire a excluziunii sociale, si, in egala masura, la cresterea inegalitatilor existente, ceea ce reclama un set consolidat de politici, programe si interventii orientate catre persoanele sarace si vulnerabile si catre zonele sarace si marginalizate in regim de urgenta,
avand in vedere faptul ca neadoptarea cu celeritate a prevederilor propuse, in lipsa unor masuri concrete si rapide, ar vulnerabiliza si mai mult categoria persoanelor vulnerabile din Romania, care se afla intr-o situatie de deprivare materiala severa, si se urmareste cresterea calitatii vietii prin intensificarea sprijinului de care beneficiaza persoanele dezavantajate/marginalizate, in considerarea faptului ca prin definitivarea cadrului normativ de nivel primar se creeaza posibilitatea continuarii abordarii din 2014-2020 prin Programul operational Ajutorarea persoanelor dezavantajate, precum si din PoIDS 2021-2027 a masurii de sprijin material, cu scopul de a contribui la consolidarea coeziunii sociale si la reducerea saraciei extreme, finantand printre altele sprijin material pentru alimente de baza si mese calde,
tinand cont ca obiectivul este de a raspunde nevoilor unui grup semnificativ de persoane vulnerabile din Romania, care se afla intr-o situatie de deprivare materiala severa, aspect care impune adoptarea in regim de urgenta a masurilor preconizate, in vederea implementarii acestei masuri la nivel national pentru ca masura sa isi atinga obiectivul,
luand in considerare ca prezentele prevederi se impun a fi adoptate in regim de urgenta avand in vedere noul context socioeconomic, caracterizat de cresterea pretului energiei care a antrenat cresteri de preturi in cascada, respectiv cresterea nivelului inflatiei, se impune luarea la nivel national de masuri care sa atenueze acest impact resimtit de cele mai vulnerabile persoane, prin furnizarea de sprijin pentru asigurarea de alimente si mese calde,
avand in vedere faptul ca in urma analizei modului de desfasurare a perioadei de programare aferente PNDR 2014-2020 s-a constatat o ingreunare (o intarziere majora) a implementarii proiectelor finantate prin fonduri europene nerambursabile, datorita introducerii obligatiei din cadrul Legii imbunatatirilor funciare nr. 138/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ca o categorie de beneficiari privati, cum ar fi organizatiile utilizatorilor de apa pentru irigatii, precum si federatii ale acestora, sa desfasoare achizitiile potrivit prevederilor Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare,intrucat pentru perioada de programare 2023-2027 se urmareste facilitarea implementarii proiectelor cu finantare europeana nerambursabila, precum si din fonduri nationale, in domeniul imbunatatirilor funciare implementate de beneficiari privati, se impune eliminarea acestei reglementari din cadrul Legii nr. 138/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,luand in considerare faptul ca stabilirea calitatii de autoritate contractanta prin prevederile propus a fi eliminate, in cazul beneficiarilor privati mentionati anterior, a fost impusa de impedimentele intampinate de organizatii/federatii in desfasurarea procedurilor de achizitii publice, conform procedurilor specifice PNDR, proceduri ce se propune a fi modificate pentru perioada de programare 2023-2027, motiv pentru care si prevederile Legii nr. 138/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, necesita actualizare,
tinand seama de faptul ca propunerea de modificare este justificata de necesitatea introducerii in categoria de beneficiari privati a organizatiilor de imbunatatiri funciare si federatiilor de organizatii de imbunatatiri funciare, care vor putea accesa mai facil masurile de sprijin finantate din fonduri publice nerambursabile sau alte fonduri publice,
avand in vedere faptul ca modificarea va contribui la indeplinirea obiectivelor privind eficienta energetica si la implementarea proiectelor care au ca scop instalarea surselor regenerabile de energie la nivelul infrastructurii detinute de acestia, precum si reabilitarea infrastructurii de irigatii detinute, ducand la reducerea utilizarii combustibililor fosili ca sursa de energie, precum si la eficientizarea utilizarii resurselor de apa permitand acestei categorii de beneficiari sa poata accesa si alte fonduri, fara a se limita la un program anume,
in considerarea faptului ca aceste elemente vizeaza interesul public si strategic, fiind o prioritate a Programului de guvernare, constituie o situatie de urgenta, extraordinara, a carei reglementare nu poate fi amanata, este necesara promovarea prezentei ordonante de urgenta.
In temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,
Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.
Articolul I
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 67/2023 privind instituirea unei masuri cu caracter temporar de combatere a cresterii excesive a preturilor la unele produse agricole si alimentare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 602 din 30 iunie 2023, aprobata prin Legea nr. 10/2024, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. Dupa articolul 7 se introduce un nou articol, art. 7^1, cu urmatorul cuprins:
Articolul 7^1
Prin ordin comun al ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale, al ministrului economiei, antreprenoriatului si turismului si al presedintelui Consiliului Concurentei se va institui un mecanism de monitorizare a preturilor produselor agricole si alimentare.
2. Articolul 8 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
Articolul 8
Prezenta ordonanta de urgenta se aplica pana la data de 31 martie 2024.
3. Anexa se modifica si se inlocuieste cu anexa la prezenta ordonanta de urgenta.
Articolul II
La articolul XLVIII din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 115/2023 privind unele masuri fiscalbugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1139 din 15 decembrie 2023, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa alineatul (8) se introduc trei noi alineate, alin. (9)-(11), cu urmatorul cuprins:
(9) Mecanismul de implementare a masurilor de sprijin prevazute la alin. (1) cuprinde urmatoarele: categoriile de destinatari finali, valoarea sprijinului material pentru masura prevazuta la alin. (1) lit. b), modalitatea de utilizare a sprijinului material pe intreaga perioada de acordare.
(10)Sprijinul material prevazut la alin. (1) este asimilat prestatiilor sociale si nu se considera venit net lunar in intelesul art. 10 alin. (1) din Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificarile si completarile ulterioare, si al Legii nr. 226/2021 privind stabilirea masurilor de protectie sociala pentru consumatorul vulnerabil de energie, cu modificarile ulterioare, si reprezinta venit neimpozabil conform prevederilor art. 62 lit. a) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
(11)Tichetul social pe suport electronic pentru produse alimentare si mese calde este asimilat biletelor de valoare, este emis de catre unitatile emitente si i se aplica regimul juridic instituit prin dispozitiile Legii nr. 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare, cu modificarile si completarile ulterioare.
Articolul III
La articolul 6 din Legea imbunatatirilor funciare nr. 138/2004, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 88 din 13 februarie 2009, cu modificarile si completarile ulterioare, alineatul (4) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
(4) Organizatiile de imbunatatiri funciare, denumite in continuare organizatii, si federatiile de organizatii de imbunatatiri funciare, denumite in continuare federatii, beneficiaza de finantare publica nerambursabila sau alte fonduri publice.
PRIM-MINISTRU
ION-MARCEL CIOLACU
Contrasemneaza:
Viceprim-ministru,
Marian Neacsu
Ministrul agriculturii si dezvoltarii rurale,
Florin-Ionut Barbu
p. Ministrul economiei, antreprenoriatului si turismului,
Lucian-Ioan Rus,
secretar de stat
Ministrul investitiilor si proiectelor europene,
Adrian Caciu
p. Ministrul finantelor,
Carmen Moraru,
secretar de stat
Bucuresti, 31 ianuarie 2024.
Nr. 5.
ANEXA
(Anexa la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 67/2023)
LISTA
de produse agricole si alimentare
1. Paine alba simpla cu gramaj cuprins intre 300-500 grame, fara specialitati
2. Lapte de vaca de consum 1 l, grasime 1,5%, cu exceptia UHT
3. Branza telemea de vaca vrac
4. Iaurt simplu din lapte de vaca, 3,5% grasime, cu gramaj maxim 200 grame
5. Faina alba de grau „000“ pana la 1 kg
6. Malai pana la 1 kg
7. Oua de gaina calibrul M
8. Ulei de floarea-soarelui pana la 2 l
9. Carne proaspata pui*
* Carne pui, in aplicarea prezentei ordonante de urgenta, inseamna: pui intreg, tacamuri de pui, pulpe pui intregi cu os si aripi de pui, varianta standard.
10. Carne proaspata porc**
** Carne porc, in aplicarea prezentei ordonante de urgenta, inseamna: carne porc lucru, pulpa porc cu os si fara os, spata de porc.
11. Legume proaspete vrac***
*** Legume proaspete vrac, in aplicarea prezentei ordonante de urgenta, inseamna: rosii, ceapa, castraveti, fasole uscata, morcovi, ardei gras Bianca si ardei capia, usturoi.
12. Fructe proaspete vrac****
**** Fructe proaspete vrac, in aplicarea prezentei ordonante de urgenta, inseamna mere rosii si mere golden, prune, pere, struguri de masa.
13. Cartofi proaspeti albi vrac
14. Zahar alb tos pana la 1 kg
15. Smantana - 12% grasime
16. Unt pana la 250 grame
17. Magiun pana la 350 grame
-----

Redactia Noul Cod Fiscal
Redactia Noul cod fiscal este alcatuita dintr-o echipa de specialisti cu o vasta experienta in domeniul relatiilor de munca.